woensdag 25 augustus 2010

Hier komen de mussen...........

Sinds ik twee voederhuisjes gevuld heb met pinda's, is het een komen en gaan van mussen en koolmeesjes. In de stad zijn er bijna geen mussen meer, maar hier bij ons in de tuin is er niets van te merken.


Ik wist niet eens dat koolmeesjes kleiner waren dan mussen en dat mussen best wel brutale vogels zijn. Als je ze samen ziet, de mussen en koolmezen, dan zijn de mussen wel de baas!
Hier 2 vliegende mussen, misschien geen spectaculaire foto, maar wel leuk.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Til,
    helaas geen voederhuisjes te zien bij Action.
    Misschien als het kouder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okay, dan weet ik dat ik dus niet hoef te kijken. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou... dit vind ik dus echt een mooie foto, weet niet wat het is, misschien de combinatie achtergrond (bladeren) en bewegende vleugels van de vogels maar hijs echt super....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ziet iedereen toch weer wat anders aan een foto!

    BeantwoordenVerwijderen